Empsan!

Idag var jag med moapoa! Haha :D besök hennes blogg http://superguapa.blogg.se !

Vi hade det kuligt, fast vi var i stallet mestadels, hon kom en timme senare än hon skulle :S hahahah! herregud :P


Red. Gick bra! :D Tog en ganska lång runda förutom att moa och jag fick vända för att hennes mamma skulle tydligen hämta henne vid 4 och moa kom halv 3 så då var det bara att skynda hem :P Sen skrittade moa av henne i ca en kvart/20 min. Sen galopperade jag en sträcka och travade ganska så mycket och skrittade väääldigt mycket typ! :)


Nu håller Hanna på med en ny header för bakgrunden på bloggen blev inte så bra! :O menmen. så snart kommer en ny header och en ny bakgrund! ;) ÅH. IMORGON SKA JAG TÄVLA, en LD :D Är såååå j*****vla närvös måste jag medge! Herregud :P

Snart ska jag ut och ge pållarna mat och sen ska jag knoppa Empan för det hinner jag inte imorgon för tävlingen börjar vid 10 och sara och jag ska rida ut innan framhoppningen! :)




Foto: Jag.

Önskas mer bilder? Isåfall säg till i en kommentar!


//Disa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0