Fixadag,ridning och nu Moa;)

Hejhej!;)
Som Disa har sagt så var det fixardag idag på ridskolan!:) började vi kl 10 men var där kanske kvart i 10 cyklade dit!:)sen så har ju Disa nästan berätat allt som vi har gjort så det e ju knappt ingen ide att skriva det igen xD Men idag så red jag ut gick jättebra. mamma var med me Mynta,Victoria var med me Holly,jag och Abby då och Tove cyklade eftersom att hon redan hade ridit på dagen.Fast mamma och Victoria gick men Holly och Mynta.. Vi var ute i skogen och red lite gick super;) Jag och Abby travade och galopperade ganska mkt var faktiskt riktigt härligt! Sen när jag hade varit i stallet så åkte jag hem och åt lite sen så packade jag sen så blev det att åka till Moa kuligt! Moas blogg:http://superguapa.bloggplatsen.se när jag kom så gjorde vi lite saker sen spelade jag Moa och Ann-Louise (moas mamma) spel fast jag kom sist hiihii men iallafall:P sen så gick vi ut till Mimmi moas kanin! sen så var vi ute och hoppade o fotade lite! sen så gick vi in och fikade lite och nu sitter vi här vid varsin data och hon bloggar på sin blogg så ni kan ju kolla hennes blogg vad hon nu skriver xD och imorgon ska vi åka och hoppa som jag har sagt några gånger tror jag :P
Men bloggar mer imorgon:P
Föresten Disa håller på med headern nu!;D så snart tror jag att det kommer en fin header!:D
hejdå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0