FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT!

Jag vet att jag inte bloggat på ett tag men jag har helt enkelt inte vart på datan så himla mycket! ;) men jag ska försöka så gott jag kan & Hanna också förstås!


Igår fick Empsan vila. Nu har vi satt på henne ett myggtäcke för att hon är så himla känslig för myggen och knotten osv. Hon ser verkligen ut som en blandning av ett monster och en björn :P Så hon ser lite knasig ut! ^^

IDAG ÄR DET RIDLEKTION! Lääängtar som kattens :D undrar vad vi ska göra xd nått kul vet jag iallafall att det kommer bli!


I söndags så hoppade jag Empan och hon hoppade såå bääääst! Loovar. hon var helt gudarsnäll och underbar :) det är kul när det går bra! och Emme var med och fotade då ;) kuuuligt. Sen red Emme & jag Ziska och hade det bäst! <3
Ziska var jättesnäll & så såklart! :D hihiih.


Snart ska jag upp & göra tråkläxa och sen ska jag till stallet, sen åker jag hem och sen ska jag till stallet igen sen xd
Sen på lördag ska jag till farmor och farfar (tror jag) och då ska mina kusiner rida Empan ;)
& på söndag ska jag troligtvis vara med Emme! (L)


har nog inget mer att skriva så bjuder på två bilder på mig och Empisen sen i söndags! ↓





Jag älskar dig! du är världens bästa!


//Disa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0