Har tråk + svar på kommentar :)

Har ingen rubrik så..
Men idag ska jag inte göra så mycket vad jag vet. Kanske ska till Kalmar, isåfall vill jag till hööks :P Vill ha en tävlingskavaj + vita ribyxor om jag ska ut och tävla snart vilket jag hoppas på :D Fast vet inte ifall jag ska köpa det just på hööks men får se för letar lite på tradera också men hittar inget i min storlek "/ menmen.
Haha, men vill ha jeansfärgade ridbyxor! ;) Behöver ingen ridvårjacka för rider utan jacka nu, för det är jättevarmt här, typ igår kanske det var 22-25 grader! :D

Postat av: Fanny

Herre je sätter du upp dom små! Haha skötte hon sig då? Vilken vecka är det du har påsklov? Vi får ta en lite friserings omgång då du haha! X) Men det går väl att efteranmäla till tävlingen? Vilket datum ärr den? Tänkte på om jag kan vara "den vuxna med grönt kort" kolla upp det om det måste vara en förälder eller om det räcker med att man är "vuxen" för jag har ju grönt kort o om jag är hemma då så kan det ju funka om man får göra så. Men kolla det med din ridlärare så fort som möjligt ;D vore super kul ju om det kunde gå! =D

Såg nu att jag tyvärr inte är hemma då. Men kolla upp nån tävling som det är möjligt att åka på i mitten/slutet av maj så kan jag kanske följa med. Jag tror att det funkar om jag följer med som "vuxen med grönt kort" fast kolla det för säkerhetsskull. =P Vore jätte kul att följa med o titta! =D

Svar: Haha, men mamma ledde ju xd Jaaa, såklart hon skötte sig! Näst nästa vecka har jag påsklov ;)
Aaah, det kanske går det där med grönt kort, men jag kan fråga Jaenette (min tränare) som ändå är hoppdommare och sådär, för hon vet :)

Haha japp. Men jag har hittat än i Nybro tror jag de va, den var den 28 eller den 29 tror jag :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0