Hemkommen från stallet;P

Hejhej!:)
Har nyss kommit hem från stallet;) Men iallafall har varit en kul dag idag men berättar bara om ridningen!
Vi åkte ju till ridskolan Moa,mamma,jag,wilma och Anne-Louise  Var med och hästarna som var med var då Abby och Guapa;) Först så skrittade jag och Wilma en liten runda sen red vi i padocken vi hoppade det var kul!:D så i början så travade jag och värmde upp henne. Sen så började vi galoppera och sen hoppa!:) Vi hoppade helt valiga hinder och sen så hoppade jag vattenmattan med Abby och hon har alldrig hoppat den elr hon kanske har gjort det med sin förra ägare men det var inget problem för henne hon tvekade inte ens så det gick jättebra! sen hoppade vi lite kombinationer (stav) sen fick Moa rida på Abby och skritta av henne osv.sen så blev det att göra iordning för hemfärden. sen gjorde vi som vi brukar släppte in hästarna osv:)
Imorgon är det skola.
Men iallafall nu har vi bytt design jättefin tycker jag;)
Men bloggar mer imorgon
hejdå!
Ps.ni kommer få nya bilder på Abby snart bara så ni vet har bara inte hunnit lägga upp dem på datan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0