Påskläger måndag-tisdag ;)

Hejhej!
Igår till idag har jag ju som sagt varit på påskläger det var jättekul!:D
När vi kom dit så lekte vi lite lekar sen så hämtade vi hästarna.  jag hade ingen att ta för alla var så snabba att ta hästarna så jag Disa och sofia fick öppna till alla hästarna. vi hade rycktatävling sen jag var med Emma på lag vi gjorde iordning Pussel vi gjorde honom till en enhörning haha xD alla skrattade! xD Glömde tyvärr kamran hemma så kunde inte fota:(  vi skulle göra rycktborstarna rena. men iallafall efter det så släppte vi ut hästarna. Nicole och Disa vann rykcttävlingen med Snake. Sen så gick vi in och åt vi hade verkligen jätteskoj! sen blev det att bädda där vi skulle sova först tog alla min plats där jag skulle sova men sen fick jag plats iallfall;) vi tittade på film och hade skoj vi tittade först på black beutie (stav) sen en film som hette spirit (stav)  sen så gick vi och borstade tänderna osv;) vi somnade vid kl halv 1.
Idag så gick vi upp vid kl tjugo över 8 och plockade ihop våra saker och sen åt vi frukost osv vi mockade åt hästarna och släppte in dem sen lekte vi lite innan vi skulle hem det var verkligen jättekul precis allt!
Ridnigen igår:
Ridningen igår gick bra red med Tove jag red barbacka på Mynta och Tove fick låna Abby denna gången. Blev mest skritt men lite trav, Vi måste ju ta det lite lungt med Mynta nu eftersom att det inte är så jättelänge kvar tills hon ska föla :D
Gammal bild men har ingen ny på Mynta men ikväll ska jag kanske rida med Moa så jag ska se om mamma kan ta lite nys bilder:)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0