Ridlektion ikväll!;)

Hejhej!:)
säger som Disa förlåt att vi inte har bloggat på länge men nu ska vi bli bättre när det gäller bloggandet men vi har ju inte haft så mkt att tid att blogga! men nu så håller Disa på med en header!;) hoppas den blir fin men det blir det ju såklart! men förra fredagen så tävlade jag och Abby Dressyr (cleround stav) men det gick bra tycker jag!:) och om några veckor så ska jag tävla hoppning 60 cm!:) Ikväll är det ju ridlektion ska bli kul! undrar vad vi får göra idag men jag tror inte att det blir hoppning idag tror att det är hoppning nästa vecka!:'D på söndag ska jag åka till ridhuset igen fast rider nog i padocken där då om det är bra väder för jag ska hoppa en bana med lite titthinder hade jag tänkt ska bli kul!:D men jaa kommer inte på så mkt mer att skriva nu men nu får ni allt kommentera mer!:Dmen aja bloggar kanske mer sen när jag kommit hem från ridlektionen elr så bloggar jag mer imorgon här kommer en bild på mig och Abby som disa har tagit!:)

Aja hejdå!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0