Ridlektionen igår!

Hejhej!
Ridlektionen igår gick jättebra! vi hoppade trodde att det skulle vara dressyr men det var hoppning det var kul!:D Men iallafall föst så värmde vi upp lite sen så skulle vi värma upp och hoppa på två kryss sen så fick vi hoppa lite fler hinder!:) det är så tråkigt att hopplektionerna ska gå så snabbt för det är ju det som är så kul! Men aja vet inte om det blir någon ridning idag vet inte om jag hinner!:/ men imorgon så ska jag till ridskolan och göra lite fint innan vårhoppet tävlingen:) vet inte vilka som ska dit men Disa ska iallafall dit! och sen så ska jag kanske sova över med Moa och sen imorgon så ska jag nog rida ut! och sen på söndag så ska jag ju åka och hooppa bana!:')

Blir nog en bra helg!:D
Men bloggar kanske mer ikväll eller imorgon!
Sa ju igår att Disa skulle göra en ny header men hon hann inte med det. Så Disa gör headern när hon har tid helt enkelt!:)

Fotograf: Disa:)
Lite suddig och konstig bild men det går ju gaanska snabbt med Abby ibland så det är lite svårt att fota ibland!;)
Hejdå!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0