Ridningen igår!:)

Ridningen igår gick bra! Red först ut en liten runda som uppvärming sen så red jag i padocken. Det gick jättebra när vi red ut mamma gick med Mynta. När jag red i padocken så gick det också bra hoppade några skutt sen så tränade jag på att ställa henne inått och utåt. Vet inte hur högt jag hoppade kanske var 50 någoting inte så högt men iallafall glömde mäta men tror att det var nått sånt iallafall:) Idag så ska jag inte göra så mkt ska åka till farmor och farfar och sen ska jag till stallet. Imorgon ska jag ju på påskläger sen ska jag hinna med att rida vet inte riktigt hur jag kommer rida men får se;)
NU FÅR NI BÖRJA KOMMENTERA MER!:D
hmm... vet inte vad jag ska skriva mer men vet inte om jag hinner rida idag eftersom att jag ska till farmor och farfar men om jag inte hinner rida så blir det mararbete!
blir ingen bild idag men iallafall.
HA DET BRA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0