Ridningen!;)

Hejhej!:)
hann inte blogga igår efter ridlektionen men det gick jättebra!:D Igentligen skulle vi ha dressyr men det blev lite hoppning iallafall;) det var jättekul Abby skötte sig super!:D vi red också ute i padocken igår det små regnade lite men det gjorde ju inget:) Men först så  travade vi  över bommar osv. sen fick vi fatta galopp vid ett ställa ohh jaa! sen så satte Janette upp et kryss;) sen ett rättupstående efter krysset sen ett till kryss här kommer en bild som jag målade på pizap;P målade inte mitt finaste nu precis;)
Men här har vi bommarna och det!;)
Men de strecken som är i mitten det ska föreställa såna där klossar som man kan göra ett hinder av aja ni fattar nog men iallafall imellan dom så skulle man fatta galopp och galoppera till c och sen sakta av till trav! gick verkligen super!:D
och såhär hoppade vi! vi skulle komma i trav mot första hindret alltså krysset och sen efter krysset skulle vi komma i galopp mot det andra krysset o i galopp mot det rätt uppstående hinder!;)
det var lite från igår.
Ridningen idag: skrittade bara ut en liten runda i skogen eftersom att det är tävling imorgon!:D hoppas att det kommer gå bra! Men så fixade jag lite tills imorgon måste typ vara i stallet vid halv 8 imorgon och sen så ska jag vara på ridskolan vid halv 9  men aja ska bli kul!
Men har gjort en header men ska be Disa sätta in den för jag suger på att göra det -.-
Men hejdå bloggar mer imorgon om hur tävlingen gick osv!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0