Sorry!

Hejhej!
Sorry för att jag typ inte har bloggat denna veckan men har inte haft tid"/
Men nu bloggar ju iallafall!:D men nu är det påsklov Jippi!:D Men nu berättar jag bara lite om veckan inte alla ridturer i veckan o sen såklart ridlektionen då!;D i tisdas så fyllde Abby 11 år<33 men nu berättar jag om ridlektionen igår som Disa har sagt så var vi på terängbanan det var jättekul! Fast Abby var JÄTTEPIGG! så hon var lite svår att stanna ibland men tycker ändå att det gick bra. tillslut så fick vi hoppa några hinder det gick super! Abby gjorde ganska roliga språng men vet inte riktigt om hon har hoppat teräng nån gång men sprången var iallfall fina! Men just nu så går Abby,Holly och Mynta i sommarhagen så vid lunchtid så ska jag och mamma åka och släppa in dem. Tror att de tycker det är härligt! så får jag se hur jag rider idag. Måndag-Tisdag ska jag på d et där lägret som Disa skulle på också.. :)
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men här får ni en bild på Abby blev lite ljus men aja;P

vet inte om jag kommer blogga mer idag får se! men hejdå seeess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0