Torsdag och det betyder ...

PÅÅÅÅÅÅSKLOOOOOOOOOOV!


Har längtat rättså länge faktiskt ^^ haha. Men nu äntligen är det påsklov :D
Imon kommer Fanny hit och stannat hela dagen! Vi ska rida Emps och frisera henne lite och sådär :) sen ska vi hem en liten stund till mig också!

På måndag till tisdag ska jag till Torsås Ryttare, haha. För det var typ nått läger som man skulle sova över fast inte rida och sådär, det var nått annat :P men jag hade ändå inget för mig då så jag gick förstås! :D


Idag var det ridlektion. Empan var lite småjobbig för först så ville hon inte gå (vi skulle vara på terrängbanan) så hon stannade och stod helt blickstilla, hon hade en dålig dag tror jag ^^ och så fick Janette gå före och sådär. Hehe. Men sen när vi kom ut på ängen så var hon som vanligt igen :) Vi fick rida sjävständigt idag. Haha, men sen så fick vi ändå hoppa några språng över terränghindrerna xd för att vi tjatade lite :P hihi. Det var så kuuul!


Men har typ inget mer att berätta. Vi seees!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0