Tråkigt!

Har jättetråkigt! :O är hemma själv har jag ingen aning vad jag ska göra. Tänkte åka upp till stallet sen iallafall :)

Igår kom Fanny (Min kusin, Empans ägare) till mig. Haha, eller ja. Vi var ju inte hos mig utan vi var i stallet. Först skulle vi börja med att frisera henne. Och vi började med att rycka hennes man. Och det gick ju inte sådär lyckat precis. För Empan HATAR när man rycker hennes man, men med lite kamp så stod hon lugnt :P Sen tog vi hennes pannlugg och liiiiiiiite på svansen + skägget under ganaschen (stav). Så nu är hon fin igen! :) Bilder kommer på det senare idag.
Sen red vi. Fanny hade köpt gummiband för att lätta lite så att hon slipper gå med huvudet högt hela tiden. Och Fanny tyckte jag red mycket bättre då! :P haha.

Men det gick bra. Först red vi lite dressyr och sådär. Sen hoppade vi några skutt, en kompination. Ca 70-80 cm ;) Gick super!

Sen skötte vi om henne och sådär, sen åkte Fanny hem. Sen var min dag igår det.

Idag ska jag vara hemma hela dagen, tråååkigt! Men sen ska jag till min moster.



Aja, vi ses!

:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0