11/2 EN DAG KVAR!! :D

Hejj på er, dax för bloggandet igen :) var typ (?) ett tag sen nu.. Eller iaf för nårra dar sen. Skolan har vart helt okej. Fick ett bästishalsband idag av Emma.b helt utan anledning ? hehe. jag visste inte ens att vi var "allra" bästa vänner. Men tydligen tyckte hon att jag var det.. aja :) men har henne, moa & Emelie som "allra" bästa vän. och Sara får jag ju självklart inte glömma, hihih :)
så har ju rätt många bästisar.. tycker typ att det blir bättre då! :D


MEN IMORGON ÅKER JAG.. SLIIPPA KALLA SVERIGE :DDD JIIHOOO! & jag kommer blogga ngn gång under den veckan :) men mest kommer jag sola & ha det gutt. Sakna emme & sara kommer jag göra.. kanske ngn mer ?
vi åker från KAAAAALMAAAR :D<3 wiiie på det! o vi åker vid ungefär 4 tiden ?

p.s. dom som vill prata med mig ngn dag under veckan, jag kommer vara inne på söndag kväll runt 5,6-7 tiden ungefär. runt den tiden iaf :) så alla som vill prata med mig, JAG LOGGAR IN PÅ MSN! hahha. puss på er.



Kommentarer
Postat av: sara :D<3

aww kommer sakna dig :'(

Min lilla babe ;(

aja tur att jag hat min Hanna :D<33

Men men saknar dig redan :'(<3333

2011-02-11 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0