13/2

Hej! Nu e jag pa Gran Canaria. Som sagt so kan jag inte skriva de sista bokstaverna i alfabetet. Ni vet, "engelska" hahah. Men jag ska forsoka so gott jag kan so att ni kan lasa det!

Vi har verkligen superduperkul! Vi har badat osv hela dagen o haft det gutt! & det ar JATTEVARMT har po vorat hotel! Det e jattemycket berg osv! SKITCOOLT! :D och djupa dalar & ascool natur e det har ockso!

Har solat & badat hur mycket som helst, har redan blivit brun :p hihih! So jag kommer komma hem solbrend & brun nar jag kommer hem :D yeeey!

Menmen! Jag KANSKE loggar in nogon annan dag i veckan, for se om jag for! :p Jag har typ 20 minuter kvar tills jag inte for sitta po datan langre :( bajs po det! menmen. Nu ska jag dra. Berattar mer nar jag kommer hem om hur jag haft det & vad vi har gjort. Hejsvejsan :))

P.S. saknar hastarna & alla mina kompisar o mina djur soklart! Puss po er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0