25 Februari 2011

Hahah.. har ingen rubrik! ^^




Var på torsås ryttare idag igen för skulle ta lila kortet för dom som tävlar: blåbärshoppningar, klubbhoppningar, lingondressyr & klubbdressyr :) så då gjorde jag det för hade tänkt starta lite dressyr nu till våran hade jag tänkt! :D
Men vi gick igenom regler som vi var tvungna att följa och så. Hur det går till lite på lokala/regionala tävlingar och så. :)


Längtar så attans till imorn då jag ska rida och träffa min lilla Empan som jag inte träffat på åratal känns det som! :D men äntligen! Kommer bli såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär kul! Har saknat henne enormt. sen har jag en liten hemlis som jag tänker berätta efter om det gick vägen :)) längtar apamycket. :p

Hinner inte skriva mer, klockan är mycket. Ses & hörs till nästa gång!

Bjuder nu på inte så många bilder på Empan och mig sist jag red henne! ♥





Ja, det fick bli dessa bilder! ;)) kommentera mer än gäärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0