4/2

Hej! Detta blir då mitt första inlägg! Hanna & jag tänker lova er att vara så aktiva som det bara går! & sen vill vi att ni ska kommentera en massa också :) För då blir vi bara mer & mer aktiva.
Själv har jag inga egna hästar. Jag har bara min sköthäst Snakebite och min kusins ponny Emelie II.
Men Hanna däremot har två egna hästar, Abigail och Viola Mynta :) Tror hon berättar mer om dem sen.

Idag och igår har jag vart sjuk. Har vart oehört tråkigt! "/ Imon skulle jag egentligen till stallet, men blir inte så nu. Måste vara hemma och krya mig tills Canarie Öarna, vi ska åka dit om ungefär en vecka! :D så blir inget stallet imon. Fanns typ bara det att säga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0