5/2

Hej! :) Idag har jag inget för mig. Ska provpacka inför semestern :D ska se om vi behöver en till väska ^^
Men som sagt så är jag ju sjuk så ska inte göra något speciellt! Mamma får åka till stallet utan mig idag "/ Piss på det.
Tycker dessutom att Hanna var duktig som satt kvar när Abby bockade i torsdags ^^ hennes bockningar är nog inte så roliga :p hahah! Lille "bus" Abby :)
Ja... Imorgon får jag se vad jag hittar på, måste vara lite piggare åtminstone! Kanske tar ut Svartnos en stund (min kanin) och hoppar lite med honom om snön inte är så blöt så att man sjunker igenom den :p Men annars får jag väl hoppa på altanen istället.

Och ja.. Hanna & jag hade tänkt starta hiss & diss med :) och lite frågestunder o tävlings osv. Och såklart vara aktiva.
Har typ inget mer att säga!¨

Är det nån som vill se Empanbilder? :)





Kommentarer
Postat av: Moa

Fin blogg!

2011-02-05 @ 14:32:17
Postat av: Anonym

sv Moa: Tack :)

2011-02-05 @ 18:17:21
Postat av: Emmas Pussel<3

Jag vill och en bra blogg du och Hanna ha:)

2011-02-06 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0