6/2

Hej på er!
idag mår jag mycket bättre :) mest hyperförkyld, lite hosta & så. Ingen feber så kommer till skolan imon alla mina vänner :D Men tråkigt!

Slipper skolan om 6 dagar!   ... & just det, OM 6 DAGAR DRAR JAG TILL CANARIE ÖARNA :D men då blir det Hanna som får stå för underhållningen ett tag. Men sen kommer jag tillbaks, ska ju vara där en vecka men så länge får ni klara er med Hanna ♥

Föresten, nu börjar en del kommentera, men det behöves MYCKET mer för att vi ska nå upp till de vi vill!




& imorgon blir det rida :))      blir .. HOPPNING! yeah :D äntligen! Hoppas det kommer gå bra, hoppar väl säkerligen 60-70 ? eller bara 60 :) puss på det.




Men nu finns det typ ingenting att skriva längre. Men imorgon eller på tisdag kommer jag skriva om morgondagens hopplektion.

& kanske bloggar senare ifall det händer något eller om nått annat. får se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0