ABBY ÄR BÄST! ♥

Hellu :)
Idag har jag inte gjort mycket, varit hemma och såklart i stallet! <3 Idag så kom Moas och hennes mammas nya foderhäst :D Guapa (stav) xd Hon var jättefin! :D De andra hästarna vad jättenyfikna på henne, hiihi ;D Men när de kom med Guapa (stav) så ställde de in henne i hennes box som hon ska ha (hon kom på kvällen) och sen så släppte vi in alla hästarna ;D Då när hästarna hade kommit in så höll jag på att gosa med min bästaste Abby! :D Sen när alla vuxna stod och pratade så gick jag, Moa och Tove och tog in Mysan och gosade med henne :D sen så lekte vi ute och körde varann i skottkärran (stav) och sen så lekte vi i halmen och så xd  sen så skulle jag åka hem :// Blev ingen ridning idag eftersom att det inte var så jättebra väder så mamma och pappa ville inte att jag skulle åka till stallet och rida idag "/ dumma snö!! "/ Vill inte ha nån snö! vill kunna rida mycket ju! :p Men igår när vi var på hööks så köpte mamma ett nytt täcke till Mynta, men det var förlitet så Abby fick det :D
Det var detta täcket jag fick av mamma som Abby ska ha! <3

Men imorgon så kommer det kanske en liten bildbomb! :D
får se vad jag hinner ;)
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA OFC! :D<3

Kommentarer
Postat av: Wendy♥

Rolig dag <333

2011-02-22 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0