Abby:)<3

De flesta kanske inte vet så mkt om Abby så jag tänkte berätta lite om Abby!:D
Abby heter igentligen Abigail då;)<3 vi köpte henne 2010 i februari så det var typ några veckersen jag hade haft henne i 1 år!:D<3 Men Abby är en superdupermysig ponny!:D Hon fyller 11 i år så är alltså född 2000;D<3 Abby har blivit jätteduktig nu vi har som högst hoppat 85 cm nu iallafall;) Har inte tävlat mkt med henne men nu i år ska jag börja tävla lite klubbhoppningar,klubbdressyrer och till och börja med innan det blåbärshoppning;)<3 Men vi har tävlat klubbhoppning en gång innan 50 cm men det gick ganska bra kom till 5 hindret sen så gick det inte så bra men sen har det inte blivit av att vi har tävlat mer:// Men När jag hade Brandy så tävlade jag bara blåbärshoppning med honom men iallafall;) Det var dfr jag gick på lila kortet igår för att jag skulle börja tävla lite nu!:D Men rasen på Abby är welshponny!:D<33 JAAA det var iallafall lite:D Men Abby har blivit en helt annan häst sen vi köpte henne verligen!:D<3 Men om ni vill veta mer om Abby så fråga bara:D
Här kommer lite bilder på Abby fast ni har redan sett dem men har inga bilder på Moas data:)
Abby är bäst!:D<3
Jag och lilla Abby!:D
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0