Är med Johanna nu :)

Hejsan :)
Just nu så är jag med Johanna. Vi har kuligt :D Vi har nyss ätit och så :D Men vet att jag inte har bloggat på nån dag eller vad det är men stå ut! ;D Men ikväll så ska jag till stallet, kanske rider om det inte blir för mörkt, hoppas inte att det blir så jättemörkt! Men imorgon så är det träning :D Tror att vi ska hoppa :D Hoppas att hon inte bockar men har tränat med henne i ridhuset nu, så nu ska det nog inte vara några problem :D men kommer inte på mer att skriva. Fast bloggar nog mer ikväll när jag har kommit hem från stallet ;) Och snart någon dag i veckan så kanske jag har en liten frågesport på bloggen :D
Ha det bra, hejdå! :D


Fick bli en bild på brandy, hade ingen på Johannas pappas data xd Men jag saknar dig Brandy :'(

Och snart har vi sportlov, YEAH! :D


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0