Bästa:D<3

Hejj;)
Har inte bloggat på typ två dagar men har liksom inte haft tid :) I torsdas så var jag på ridlektion det gick väl bra fast hon bockade i galoppen igen men jag tror nog att hon är lite pigg bara ;D Igår så hade jag och min Kompis Tilda Sovaöverkalas eller vad man ska säga xD<3 Vi hade jätte kul:D<33 Fast vi somnade typ inte förns kl 3 på natten ;) Så är lite trött nu :))) Men idag var jag ju såklart i stallet :D Först så mockade jag och fixade foder ;)<3 efter det så gick jag och hätade Abby :) Red inte idag för det var så himla hårt i paddocken! Det var verkligen skitväder igår och då menar jag verkligen skitväder! Men jag tränade Abby lite från marken :D Hon var jätteduktig och gick eftermig hela tiden och stannade när jag stannade och jag höll inte i henne men det flesta hästarna gör det men iallafall;D Nu när Disa är på semester så för jag försöka blogga så mkt som möjlig !:D ska verkligen försöka ;))) Men det är jättetråkigt om ingen kommenterar "/ för om ni inte kommenterar vfr ska jag då lägga tid på att blogga ? men får se hur det går :D Ska lägga in lite hiss och diss snart :D Men bloggar när som helst när jag har hittat lite saker som jag kan HIssa och dissa:D
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0