BILDBOMB!

Okej. Nu kommer en liten bildbomb på mobilbilder! :) En del kan vara rätt gamla, från denna sommaren & så. & bildbomben kan bli på allt möjligt, så förbered er :) hihihihi!



Jag saknar dig Willy! :(



Här har vi Citrus :)


Detta var ett träd som Sara & jag hittade när vi var ute i skogen. Det var riktigt coolt! :)



& här har vi mig när jag åker skridskor på våran is :)



Här är en jättesöt kalv i Saras ladugård.



Heheh, min kalv!


Bobben!



En häst jag ritade xd Jag tyckte den blev sådär!



Jag & söta Calippo.



Min älskling! Snake :D



Habben!



Jättefin bild på Habben! :D



Svartnos :)



Hahah, jag flyger på ett gupp med brossans cykel! :p



HAHAH. Jag på min egen cykel!



Svartnos!






Ja, det var en liten bildbomb, & nu vill jag att ni ska kommentera! :)












Kommentarer
Postat av: Johanna C

Supercoola bilder <33

Om du vill kan du väl lägga ut bilder från Kanarieöarna ;D<33

2011-02-21 @ 16:01:26
URL: http://wwww.superdupermax.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv Johanna C: hade tänkt det :)

2011-02-23 @ 10:48:08
Postat av: Moa

Jag tycker du tar jätte fina bilder!!!<333 Saknar dig Disa!<3333

2011-02-25 @ 08:09:43
URL: http://sotnosenguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0