Blir ett väldigt kort inlägg, menmen!

Ja, detta får bli ett väldigt kort inlägg eftersom att jag snart ska gå upp & lägga mig ;)) Men har nyss sett på melodifestivalen! Heheh, hejade på Danny och han kom till globen direkt, wiie på det :D men jag bryr mig inte så mycket.


Asså det känns inte roligt att blogga om ingen kommenterar, & eftersom att det inte är någon som kommenterar, vad är det då som är problemet? Skriver vi så tråkigt? Eller vad är det annars? Är det något annat ni vill se? Ni bestämmer! Nu har ni chansen och ändra på vad vi ska lägga ut osv!

Ja, det var det jag hade att säga denna kväll :p Tjolahopp.

P.S. Imorgon ska jag kanske vara med Hanna. Hoppas, men som Hanna skrev då inlägget under mig så kommer vi säkerligen fixa och trixa lite med bloggen & så :)




Kommentarer
Postat av: josephine

en superbra blogg :D

lite mer om er skulle vara bra, eller vilja tävlingar ni varit på <3

2011-02-06 @ 13:01:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Emmas Pussel<3

Jag kollade inte så mycket på det igår så han ju inte se när Danny sjöng<3333

2011-02-06 @ 14:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0