Hästar jag har ridit :)

Hade tänkt att skriva om lite hästar som jag har ridit, har inte bilder på alla.
Kommer inte ladda upp bilder på ridskolans hästar och så men jag har ridit de också ;D
Vi börjar med Brandy. men han har jag ju ridit många gånger innan vi fick avliva honom "/
Det var så kul att rida han! <3 Han lyssnade alltid på en och det!
Såklart Mynta :D Hon har luftig trav och är super att rida ;D
Abby!
Hon är helt klart bäst att rida :D
Mysan! :D Hon är jättebusig och när jag red henne sist så höll hon på att bocka av mig, haaha xd
Tingeling såklart! :D Hon var helt klart super att rida! :D
Chivas! :D Han är busig haha! :D


Asså jag har ridit jättemånga fler hästar men jag orkar inte ladda upp fler! ;D
Men jag bloggar mer imorgon :D
Hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0