Hejhej :P

Hejj! :D
Har skaffat en ny blogg med Disa, Fin? :D
Det tycker jag iallafall ;) Men idag har jag varit i skolan och lite så, har gjort mitt eng-prov, tror att det gick bra, får väl hoppas det ;) Men det var faktiskt lättare än vad jag trodde, menmen...  ;)
Nu sitter jag bara här och gör ingenting :P Men eftersom att jag inte kommer på något mer att skriva om idag så kan jag ju skriva lite om hur det gick på ridlektionen igår :D
Det gick väldigt bra i traven och det, men sen skulle vi galoppera på volten, första gången gick det jätte bra men andra gången så började hon bocka xD Men jag lyckades sitta kvar trots allt :D Sen så skulle vi galoppera på fyrkantspåret helt vanligt, men efter några galoppsteg så stannade hon helt plötsligt och drog ner huvudet xD Hon började typ bocka så att det blev en rund ring eller vad man ska säga xD Men jag lyckades sitta kvar då också men annars gick det bra förutom det, hon lyssnade på mig och så och det är ju bra :D
Ha det bäst :)
Bloggar snart igen, imorgon då tror jag ;D

Kommentarer
Postat av: Emmas Pussel<3

Du har många bloggar tror jag:)

2011-02-06 @ 14:45:13
Postat av: Svar till emma ;)

Har denna och en till ;)

2011-02-06 @ 18:40:48
Postat av: Svar till emma ;)

Har denna och en till ;)

2011-02-06 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0