Hejsvejs igen.

Hejhej igen! :D
Nu har jag varit i stallet och massa! föst när vi kom till stallet så var Anneli, Moa, Anne.Louise, Victoria och Tove där o jag och mamma då ;) när vi kom dit så fixade vi lite med Mynta, jag gick och hämtade spån till henne osv ;) Sen så gick jag till Abby :D Tränade henne från marken idag! :D Gick superduperbra! :D Sen så gick jag och fixade Abbys mat och la ut höet i högar ;D Gjorde mycket, mycket mer men orkar inte berätta allt ;D Men här kommer iallafall lite bilder som jag tog, inte så jätte många men några iallafall ;)



Myntisen <3

Myran! :D

Laddar upp resten av bilderna imorgon för måste gå och göra mig i ordning nu men hejdå!



Kommentarer
Postat av: Moa

Schysst Myran var mot dig då Hanna;D

Räcker ut tungan åt dig ;D

2011-03-08 @ 07:43:21
URL: http://sotnosenguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0