Hööks idag :D

Hejhej! :D

Har nyss kommit hem från hööks :) Emma följde med också för hon skulle köpa en hjälm osv ;) Men jag köpte ett par ridbyxor :) behövde nya eftersom att det var hål i mina andra ridbyxor :p sen köpte jag ett nytt ridspö :D och 2 kryssgjordspaddar :) Sen köpte jag 2 nya matskålar till Meia men inte på hööks ;) Men här kommer lite bilder på det jag köpte från hööks :D



Ridbyxorna jag köpte eller man kanske ska säga jeansridbyxor :)


Ridspö med läderhandtag ;)


Och 2 kryssgjordspaddar ;D


Jag tänkte det om ni kommenterar det flesta inläggen och skriver med er blogg (om ni har någon) så kommer jag och kanske Disa reklamera den ;) I några dager eller nån vecka elr så :)) 


Men bloggar nog mer sen, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Emelie♥

Vill också ha sånna ridbyxor :O<33

Var dem dyra?<3333

2011-02-21 @ 17:26:34
Postat av: Svar till Emelie<3

2011-02-21 @ 17:28:01
URL: http://ponnyfiaskon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hööks har rea på ridbyxor tills på söndag;)<333

2011-02-21 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0