Ingen ridning idag "/

Hejhej :)
Idag ska jag inte göra så mycket :P Ska till mormor och morfar och träffa kusinerna och jaa, sen ikväll så ska jag titta på melodifestivalen :D Hoppas det är någon bra fast det kommer det nog antagligen vara ;D Men idag blir det ingen ridning, jag hinner inte idag + att mamma inte har tid att hjälpa mig och det "/ Men ska åka till stallet sen ikväll och släppa in alla hästarna, då ska jag kanske rykta Abby lite och gosa med henne ;) Eller så kanske jag åker upp dit sen och går ut och gå med Babban lite :D Eller så tränar vi bara lite i padocken :)) Men imorgon blir det iallafall ridning, ska försöka hoppa lite om jag får fram hinderstöden och bommarna fast det får jag nog, hiihii ;D
Men jag och Disa kommer nog börja lägga in hiss och diss på bloggen någon dag :D
Jag kanske gör det ikväll eller något :)
Men kommer inte på något mer att skriva just nu. Men ha det bäst! :)
+ att igår så glömde jag att skriva att jag och Disa ska vara så aktiva på denna bloggen ;D Får se hur det går, hihih ;)

Här kommer två bilder på Abby, den sista kladdade jag ner lite ;)

Jag och Abby i sommras :D


Abby igen ;)
Men hinner inte skriva mer ;) Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Emmas Pussel<3

Okej:)

2011-02-06 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0