Inte bloggat på länge :)

Hejj! :P
Vet att jag inte har bloggat på länge, sorry! :) men det är så himla tråkigt att blogga när ingen kommenterar så snälla börja kommentera mycket, ska försöka blogga mer idag och ikväll ;) men i torsdas var det ju ridlektion :D vi hoppade :) det var skitroligt och gick super ;* Hon bockade bara en gång ;D Men vi hoppade bana och hon var ganska pigg :D men när vi skulle galoppera på långsidan så tyckte hon det var så roligt så hon galopperade järnet men hon bockade inte ;D Aaa, som sagt det var skitkul! :D Men igår så var vi och hämtade min nya katt Meia :D Hon sov hos mig inatt, haha :) Men hon är superdupersöt! :D kommer bilder på henne sen. Men idag får Abby vila eftersom att vi ska på löshoppning imorgon :D har inte varit på löshoppning på ganska länge nu ;) Men skriver om det imorgon. men bloggar nog mer sen, ses så länge! :D
Kommer bilder sen när jag har varit i stallet, ska försöka att komma ihåg kamran ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0