JAAAA! Är överlycklig. Läääs! :))

Heej!
Just nu är jag typ ÖVERLYCKLIG!

Idag var jag & red min Empiistump :) gick super! Först tränade vi lite dressyr/markarbete. Sen började vi hoppa lite smått :D Vi började med ungefär 65-70 cm ? Sen gick vi upp till 90 cm & hoppade det några gånger. Sen höjde hon till 95-1 m! :) så gick super. Hon var snäll & hoppade bääst som vanligt! Film kommer :)


& nu till det bästa. VI SKA TYP HYRA EMPAN!!!!!!! :D<3 Är SKITGLAD! Fanny sa att vi fick, mamma & pappa gick med på det! :) Nu ska vi bara fixa stallplats & sen lite andra grejer om hur länge vi ska ha henne och kostnaden & så. ÄR VÄRLDENS GLADADE NU! :D<3
JAG ÄLSKAR DIG EMPAN, DU ÄR VERKLIGEN VÄÄÄÄÄÄÄRLDENS BÄSTASTE HÄST!

Alla kommenterar! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så himla glad för din skull sötnosen min!<333

2011-02-26 @ 16:01:20
URL: http://sotnosenguapa.blogg.se/
Postat av: Wendy♥

hahh, kuul ;)<3



Du var fett duktig ! <33



Och nu bestämmer jag att du ska hålla med om det!!<3

2011-02-26 @ 20:02:35
URL: http://ponnybrudenwendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0