Jippi!!!!:D

HEJJ!!!!:D
Jag längtar så mkt tills imorgon!:D Då ska jag ha privatlektion för Janette!:D Fick välja om jag ville hoppa elr rida dressyr men imorgon så ville jag faktiskt hoppa!:D Lektionen kommer bara vara i en halvtimme (30 minuter) så jag ska ha henne fram skrittad innan lektionen börjar för vill ju liksom ta vara på den tiden man har :D<3 För det är ju verkligen inte ofta man får privatlektion (iallafall inte för mig eftersom jag rider i en grupp) Ni kanske inte visste men jag och Disa går i samma ridgrupp och 5 andra;D så vi är 7 i min ridgrupp sammanlagt ;) men det var ingen ridning denna veckan på ridskolan eftersom att det är teorivecka denna veckan;)<3 men jaaa;D
Tack alla som kommenterar min och Disas blogg vi blir så glada!:D Idag så har vi haft statestiks rekord på bloggen!:D Men snälla var med i tävlingen för om vi märker att ingen är med så kanske det inte blir nån tävling mer (jag sa kanske) men ahhh..:D
Ha det bra bloggar mer imorgon kommer ha ganska mkt imorgon eftersom att först kommer hovslagaren och sen så kommer vi lasta Abby osv sen på kvällen kommer veterinären;)))
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag kan ite vara med för jag suger på header

2011-02-24 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0