Kul dag hos Sara!

Tjena!
Nu är jag hos Sara :) & som sagt så ska vi ju då sova över. Idag har vi gjort rätt mycket :D Först så löshoppade vi Chivas, han kom upp till 1 m! Han var jätteduktig såklart :D Sen gick vi till våra nu för tillfället våra sköthästar, som är ett par shettisar.
När vi kom dit tog vi in dom från hagen. Jag tog Trixie och borstade henne, man märkte att dom var inte skötta på ett tag för dom sprang på en och massa. Inte precis normal, men det gick :) Trixie var jättesnäll i ridningen, bara lite seg, men det gjorde ingenting. Dock kunde hon hoppa till & bli lite rädd ibland men det var ingen fara. Hon blev inte speciellt rädd när jag red henne! :) Men däremet Heo (Som blev Saras sköthäst) kunde bocka ibland. Men inte alls ofta! :D Annars var han väldigt snäll också, men kunde bitas. Ja, det blev rätt lyckat iallfall, men vi fick allt ta hem tränsen och smörja dom för dom var väldigt utslitna och mögglade, inte så trevligt. Menmen! :p
Ja, sen gick hem och mockade hos alla tre hästarna, sen red Sara och jag. Jag hade Habben, och Sara hade Casper. Gick bra, bara att han försökte bocka några gånger. Men han bockade en gång fast jag ramlade inte av.
Sen gick vi hem. Och då skulle vi åka och ta hand om ett par får :) Vi åkte i en traktor det, ja det var ju en lastare om man ska vara helt perfekt. Det var skitkul. Saras halvbror Lukas var med och körde den förstås & han är jätteroligt. Ja, när vi var där gick Sara & jag direkt in till fåren och skulle fånga några lamm, lyckades inte sådär jättebra. Men något lamm här och där fick vi tag i. ;)) Och dom var jättesöta! Sen fick jag lära mig köra den där lastaren också. Och det var jättekul! :D Sen gick vi in och åt, drack läsk och lite så :) Sen satt vi vid datorn och nu ska vi smörja tränsen som vi tog hem åt shettisrna. Bye!

Kommentarer
Postat av: Wendy

Det var väl en rolig dag! (L)



Kram <3

2011-02-22 @ 08:49:24
Postat av: Moa

Jag älskar eran blogg!♥ ILoveIt!♥

2011-02-22 @ 16:00:59
Postat av: Piiquantt@bdb

Ser ut att va en rolig dag :dD

2011-02-23 @ 09:05:38
Postat av: Anonym

sv Wendy: Ja, det var det!



sv Moa: tack! :) jättesnällt att höra!



sv Amanda: och det var det självklart med :)

2011-02-23 @ 10:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0