Ridhuset idag :D

Hejhej :)
Idag har jag ridit :D Jag och mamma körde upp till ridhuset idag :D Först så red jag Abby, och sen så tränade jag markarbete med Mynta :D Det var jättekul ofc! Men sen kunde jag inte rida mer i ridhuset för det skulle vara löshoppning :)) Men det är löshoppning nästa söndag igen så då ska mamma och jag åka upp till ridskolan med Abby! :D + att Annelie och Myran ska kanske med då också :D men sen när jag kom tillbaks till stallet så mockade vi och de som vanligt. ;) Men sen när jag kom hem så gjorde jag ingeting, åt bara xd Men nu sitter jag här och sen lite senare ska jag och mamma åka och släppa in hästarna :D Men nu MÅSTE ni verkligen börja kommentera lite mer! ;) Men har lovat att det ska bli Hiss och diss så många gånger nu men har alldrig blivit av "/ Men nu så ska jag leta efter grejer :D
Hejdå!
P.S. kommer hiss och diss snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0