Rolig dag idag :D

Hej!
Idag ska jag sova över hos Sara. Vi kommer ha bäst, som alltid! :D Ska komma dit runt halv 12, kan bli tidigare. För vi 12 ska vi ta hand om shettisarna. Vet inte riktigt vad Sara hade tänkt vi skulle göra, men det blir väl något :)
Sen någon gång under dagen ska jag rida Habben. Tror Sara ska hålla lektion. Hon sa det iallafall, hahah! Så får se om det blir så :D
Sen ska vi mocka hur stallet, Sara ska rida hennes nya häst Casper och massa annat. Vi kommer helt enkelt ha fullt upp :)
Men jag vet inte riktigt om vi har tid för datorn. Annars kan jag blogga då! ;)


Föresten, är det någon som vill ha en tävling på bloggen? Kommentera gärna vad för tävling isåfall :)♥


Här kom en bild på mig och Empisen!





Kommentarer
Postat av: Moa

Hahah Sötnowsar!<3333

2011-02-25 @ 08:11:12
URL: http://sotnosenguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0