Rubrik...

Hejhej :)
Som sagt så var jag ju på löshoppning med Abby idag :D När vi skulle lasta så ville inte Myran gå in i transporten, de stod och försökte få in henne i 1 h!! Men Abby gick in jättesnällt som alltid :D På löshoppningen så hoppade hon som högst 95, vi tog inte högre denna gången men hon var jättesnäll! :D Men sen kommer Emma, hon ska sova över här en natt till :D Vi kommer ju såklart att ha det bäst som alltid :D Men det var lite segt att Myran inte gick in i transporten så hon fick inte följa med för annars hade vi inte hunnit till löshoppningen :// Men vi får hoppas att det blir bättre! ;)) Men här kommer några bilder från idag, kom ju ihåg kamran :D Men tog inte alls många när hon hoppade eftersom att jag inte hade så mycket tid med det! Men här kommer några bilder iallafall.

Hihi, min älskade ponny!


Världens sötaste babban

När Abby hoppar 90 cm ;D vet att bilden inte alls blev bra!
Men det är iallafall min söta Abby på den! :D<3

Asså har en fråga till er, liksom hur ska det bli, det är inte alls kul att blogga när ingen kommenterar, jag skiter i detta snart! "/




Kommentarer
Postat av: Emelie♥

Naww vad duktig hon var :D<333

2011-02-21 @ 17:28:49
Postat av: Svar till Emme<3

Hiih jaa<333

2011-02-21 @ 17:29:52
URL: http://ponnyfiaskon.blogg.se/
Postat av: Moa

Hahah lilla Babban<33 Hon är ju jätte duktig!<333

2011-02-25 @ 08:15:26
URL: http://sotnosenguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0