Torsås ryttare idag :D

Tjenatjena.

Idag har jag vart på torsås ryttare då. Det är ju en sportlovsvecka med massa aktiviteter. ;) så jag tänkte att jag kunde vara med på en tipspromenad till häst.
Så då var jag det :D

Fick söta Musse. :D Vi red lite i skogen och på grusvägen och svarade på frågor. Det var förstås super :) rätt lätta frågor var det!
Men så var det en jättesvår fråga som jag knappt såg, så fick fel på den! ^^ Sen råkade jag kryssa i fel och då fick jag fel på den också men jag visste ju vad svaret var men jag råkade bara kryssa i fel :p
& Musse var så himla otålig så han vägrade typ att stå still, kanske bara i fem sekunder! heheh. Så det var lite svårt att skriva då xd Men det gick :)
Sen stannade jag kvar och hjälpte till att mocka och så. :D

Imorgon ska jag vara med på att ta ett lila kort för de som är med på klubbtävlingar! :)) & det är ju jag. Så ska gå på det. & det ska Hanna också. ;)


P.S. Snälla var med i tävlingen. Skit ifall ni gör fula headers, det kanske ändå är ni som vinner ? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0