7 mars 2011, bara för att jag inte har ngn rubrik! :'p

Heheh!
Hej! :)) igår red jag Empan då förstås, hoppning på schemat hahah! Men det gick superbra! ;) skulle bara ta det lugnt eftersom att det var min och Empans första hoppträning på torsås ryttare då! Eller i den nya miljön, om man ska säga så! ;') Men det gick super. Vi hoppade på volten, tog lite skutt över en oxer o så höjde vi till 60 cm o hon hoppade bäääst som vanligt då! :') min bästaste ponny, äälskar dig!
Sen var hon jättemjuk på uppvärmningen igår också, helt super. Har testat martingal på henne och hon funkar jättebra med det :)

Men idag ska Empis få vila. Men istället jag gjorde jag lite andra grejer, mockade och jao, ni vet allt annat som ingår i att ha häst! ;D

Fanns nog inget mer att berätta... Eller jo föresten, imorn ska jag vara med bästa Moa! O vi ska rida Empisen ;')
+ att det är studiedag imorn :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Naww Disa det är ju du som är den bästa här!<333

2011-03-08 @ 07:36:08
URL: http://sotnosenguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0