Barbacka!;D

Hejhej!:)
Idag har jag varit i skolan som vanligt!:) Var väl som vanligt ganska kul! Men idag så har jag ridit barbacka gick jättebra!:D och imorgon så ska jag ju ha hopplektion för Wilma ska bli superkul!:D och föresten så har jag varit med Emma idag vi hade kuligt!:D Aja men som sagt så har jag ju ridit barbacka idag det var kul!;) och sen så har jag städat i stallet sadelkammaren foderkammaren och min och mammas gaderob!;) Så nu är det fint igen:))) Har glömt att ta med mig kamran till stallet så har inte så många bilder:S men ska försöka komma ihåg kamran så att det blir lite nya bilder här på bloggen!:D men nu får ni börja kommentera lite mer!:D
Jag och Disa kanske har en frågestund på bloggen snart någon mer tävling osv!:D vi får se vad det blir!:) men kommer kanske göra ett till inlägg sen jag vet inte!:D
Från och med nu kommer jag börja skriva www.ponnyfiaskon.blogg.se på mina bilder!
Ha det bra!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0