Barbacka! :D

Hejhej! :D

Idag var väl skolan helt normal men efter skolan så följde jag med Emma hem! :D Vi hade kuligt! vi var mest ute och hoppade i höet och tog hand om hästarna och massa ;D men sen så gjorde jag tråkläxan :s men när vi var i stallet så var det som vanligt, gjorde iordning maten och mockade och massa o sen så red jag barbacka men idag så red jag med bettlöstträns (stav) Fast Abby lyssnar ändå jättebra även om hon inte har något bett i munnen ;D Men på torsdag på träningen ska jag antagligen ha en ridskolehäst om det finns någon ledig för mamma  kan inte köra mig xp så Abby får ledigt på torsdag! Men det blir ridning imorgon också såklart! ;D  sen ska det ju bli kul för Disa imorgon också! :D Men nu ska jag skriva lite vad jag ska göra med Abby denna veckan :)


Tisdag (idag): red barbacka.
Onsdag: barbacka igen eller med sadel.
Torsdag: träning från marken.
Fredag: ridning eller träning från marken.
Lördag: vila!
Söndag: rida ut om det blir bra väder. :)



Det var lite, tror att det mesta kommer bli som jag har skrivit men kan ju aldrig vara säker ;D  




//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0