Coola stigbyglar;)

Tittade runt på lite stigbyglar:) och jag hittade soft up stigbyglarna de är faktiskt ganska snygga;)

Här kommer texten som stod kopierade det xd;)

SOFT UP är stigbyglarna som kombinerar komfort med säkerhet. Vid eventuellt fall viker sig SOFT UPs flexibla utsida så att ryttaren kommer loss från stigbygeln.SOFT UP ger ett mycket bra stöd för foten och skänkeln hamnar i en bra position.

SOFT UP finns i 23 olika färgkombinationer.


Här kommer några av färgerna jag skulle tänka mig att ha;) Men det är synd att de är så dyra ://




Röd svarta snygga!;) Denna färgen skulle nog passa till Abby tror att den finns i röd och vit också:)


Blå svarta!:) Fina skulle nog också passa till Abby!:D asså alla finns nog i både vit och svart så asså det finns i vit och blå också tror jag iallafall xd


Fina också laddar ju bara upp de fina;D Men jag vet inte riktigt om dena färgen passar Abby direkt men kanske!:)


Denna passar nog inte till Abby elr jag vet inte men jag gillar inte roda hästsaker så mkt faktiskt!



Svart vita fina:)





Några av alla färger:)



Och här hittade jag en till bild på lite färger!:)


Det var lite om soft up stigbyglarna!:D





PS. kommer göra ett nytt inlägg efter detta om stallet det blir nog lite för mkt att skriva allt på detta inlägget det är ju redan lite långt ;P


//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0