Dagens ridning

Var i stallet idag och red. Riktigt härligt faktiskt :D Solen sken och det klev uppåt 5-6 + !
ÄNTLIGEN ÄR VÅREN PÅVÄG!


Red dressyr i ridhuset. Gick rätt bra! Red i ca en timme, lite mindre, men något sådant iallafall :) Hon var lite stel från början men efter att ha gjort lite serpentiner och volter osv så mjuknade hon och då gick det mycket lättare. Var mest inne på en volt och tränade, försökte få henne lite mjuk i munnen, hon sökte sig ner lite då och då :D Men annars är jag nöjd med henne. Hon var mycket mjukare idag vilket var mycket bättre! ;)
Men jag själv red väl säkert hur dåligt som helst kändes det som! Så jag fick en diss! Men Emp får en fin Hiss idag :) För hon var riktigt duktig!
Kanske rider ut imorgon, får se. Annars blir det dressyr igen "min svaga sida typ". Är himla dålig på dressyr :s Menmen.

Sedan mockade jag och skötte om Emp en lång stund :) Tog även rätt många foton idag. Har givetvis glömt kameran de andra dagarna, men idag kom jag ihåg den.
Så kanske laddar upp bilderna imorgon, hinner nog inte ikväll! (L)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att hon sköter sig! Du rider bra! =) Massa bilder vill vi se nu!!! =P

2011-03-08 @ 19:07:22
Postat av: Anonym

sv Fanny: Haha! Nepp, jag rider inte bra! =P Japp, kommer nu!! :D

2011-03-09 @ 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0