Empan igår och i fredags

Red då. Gick superbra båda dagarna! :D I fredags var hon pigg och glad. Vi tränade mkt på halter och övergångar som gick superbra efter lite träning då. Övade mkt på trav till halt och det funkade super sen! ;) Tog lite galopp och så, det gick bra det med!
Sen igår började jag då med att värma upp såklart! :) Gjorde lite som i fredags, halter och så. Sen började jag arbeta med henne. Tog ökad galopp och minskad galopp och samma sak fast i traven sen :D Gick jättebra! Sen tog mamma fram nårra bommar på en volt, kan visa sen hur jag gjorde med en bild fast i ett annat inlägg. Jag travade iallafall över dom och och det gick jättebra. Hon var vääldigt pigg och glad :) Som tur är så är hon mkt piggare nu xp Men sen tog jag dom bommarna i galopp. Hon tyckte det var jättekul och så, hahha! :D Men hon hoppade över bommarna och så. Det tyckte hon var jättekul, men även jobbigt för när jag skulle skritta av henne så var hon lite svettig! ;) Skrittade iallafall av henne i skogen!

Jao, det var det jag skulle säga denna gången! :D

Kommentarer
Postat av: Wendy

Det var väl roligt attg det gick så bra!

2011-03-20 @ 17:10:17
URL: http://ponnybrudenwendy.blogg.se/
Postat av: Wendy

fel adress första gången ..

2011-03-20 @ 17:11:35
URL: http://hopptjejerna.devote.se
Postat av: Anonym

sv Wendy: Japp :)

2011-03-20 @ 17:58:20
Postat av: Fanny

Vad kul att det går så bra! Låter toppen ju! Skönt att hon är pigg o glad igen! Då vet du ju att vilan funkade! ;)

2011-03-20 @ 23:17:31
URL: http://sperlinge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0