Jag vill ha!:D

Hejhej!:D

Hade tänkt att ladda upp lite saker som jag vill ha!:D Har nyss tittar lite på hööks osv och sen på vissa saker så har jag tittat på vad det andra har kommenterat !;D


Denne reflexjackan är nog bra eftersom att det är reflexer på den!:D ska nog köpa den till vinter elr nått eftersom att jag behöver en ny jacka till vinter som jag kan ha i stallet xd



Doma ridstövlarna!!!:D så snygga!!!:) Vill ha men jag skulle också vilja ha dem i svart men de är ändå supersnygga!:D


Denne ridhjälmen skulle jag vilja ha!:D den verkar jättebra och skön!:D Kanske blir min nästa ridhjälm fast jag köpte ny förra sommran men vill ha denna hahahxd


Denna hjälmen är också fin men synd att den är så dyr "/ men den verkar iallafall jättebra den också:P



Jag vet inte om denna säkerhetsvästen är bra elr dålig:S ingen hade kommenterat den på hööks hemsida så jag vet inte är det någon annan som vet?:P men den är faktiskt fin!:D


Denna säkerhetsvästen verkar också bra så jag skulle nog vilja ha en sån ;P men det är synd att den också är dyr "/




här var lite saker !:D 

Just nu elr snart så ska Disa göra en ny header igen hahah xd men ha det bra hejdå!:) kanske bloggar mer ikväll och sen så får vi ju se om jag går till skolan imorgon :) jag vill på ridlektionen ikväll!!!!!!!:( men får inte eftersom att jag har lite ont i huvet + att jag är yr :S men ha det bra !:D


Hejdå!;)


         

Kommentarer
Postat av: Emelie<3

Skulle också vilja ha den understa västen ;D<3

2011-03-14 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0