Kommer inte på nått som rubrik!

Hej! :D
Idag så var jag ju i skolan, helt normal (som vanligt). Fick nytt elevensval, typ drama men aja ;d
Men när jag kom till stallet idag så var det att gå och hämta Abby direkt i hagen! :D vi red barbacka idag igen och med bettlöstträns för idag så kom vi lite sent till stallet + att vi inte hade så mkt tid så fick bli så! ;') Men hon var jätteduktig idag också! Var bara lite fjantig på ett par ställen, hahah ;D Fast det gick bra sen! Red kanske i en halvtimme eller 40 min, nått sånt ;D Men imorgon blir det ju träning från marken med Abby då :) Bloggar mer imorgon om ridlektionen och det :) om jag nu kan ha en ridskolehäst, men det kan jag säkerligen!
Heeejdå! ;)


Meia får stå för bilden, hade ingen annan just nu xd


Nått jag saknar mycket! Ridläger 2008, hihi! <3 
Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0