längesen någon bloggade!

Hejhej!
Jag vet att det var längesen någon bloggade men man kan väl typ säga att jag och Disa har haft en lite bloggpaus från ponnyfiaskon men hoppas att ni inte har slutat läsa bloggen!:)
Men ridlektionen i torsdas gick super!:D det var dressyr gick jätte bra;P vi började med att vi skulle göra halt vid alla bokstäver:) på halva ridhuset;) (vi rider bara på halva ridhuset kom inte ihår vfr men när vi hoppar brukar vi ha hela ridhuset!:D sen så började vi trava och då skulle vi göra en volt vid A och C :) Sen gick vi över till galopp:) vi skulle göra en volt i trav vid bokstaven A sen vid C så skulle vi göra en ganska stor volt i galopp!:) vi gjorde övningen i båda varven!:) sen så fick vi galoppera på halva ridhuset på vanliga fyrkantspåret:) gick jättebra verkligen!:D iallafall för mig!:) och i fredas så tränade jag frihetsdressyr i padocken!:D gick också jättebra hon kom till mig när jag ropade osv!:) ska börja sätta igång frihetsdressyren lite mer nu eftersom att förut brukade jag göra det ganska mkt... men i lördas så red jag ut med Wilma,Moa,Anneli;) det var jättekul vi red en runda som vi i stallet kallar "brorundan" xD det gick super:D Wilma hade Guapa,Moa konvalj,Anneli Myran och jag hade ju såklart Abby!:D Var jättehärligt jobbade henne lite på en åker också!:D och så hoppade jag ett litet skogshinder!;D kuligt:) sen så red jag lite i padocken:) hoppade bara lite sen var det mest dressyr;)
Söndag (igår) red ut gick också jättebra!;) och idag får hon vila:) Kanske ska tävla en cleround (stav) på lördag:) isåfall blir det bara 50cm inte så högt men har ju inte tävlat med Abby på ganska länge nu! men så tror att jag ska vara med på lördag då!:) gör inte så mkt om det inte går så bra är ju mest bara där för att ha kul med Abby!:D
Men här kommer schemat för veckan!:D
måndag (idag) : Vila!
Tisdag: Rida barbacka elr frihetsdressyr:)
onsdag: liten hopplektion för Wilma!:D
Torsdag: ridlektion dressyr:)
fredag: skritt runda elr så blir det vila!
Lördag: tror att det blir tävling:)
söndag:rida ut:)
Bild i repris måste ta lite nya bilder;P
Men hejdå!

Kommentarer
Postat av: Liza

ett tips bara: lägg inte in massa smileys i inläggen, det ger bara ett rörigt intryck och man orkar inte läsa. så vill ni att folk ska läsa inläggen - dra ner på smileys.

2011-04-01 @ 19:14:06
URL: http://dressyrturken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0