Lite om ridlektionen igår ;')

Hejhej! ;D
Hann inte blogga igår :p Men nu gör jag det då. Eftersom att jag inte kunde ha med Abby igår så fick jag ju ha en ridskolehäst. Fick Snake, han var väl helt okej, bara slö + att så tror jag att han inte kände mina ben så mycket, är inte så jättelång xd men det gick bättre när jag fick ett spö! :) Sen fick jag prov rida Empan igår, fast igår var hon jättepigg som Disa redan har sagt i ett annat inlägg! ;D Men idag efter skolan så åkte jag till stan med mamma, pappa och sara min syster ;) Köpte en tröja och lite mer x) Och imorgon så ska jag till min farmor och farfar och fira min farbror och innan det så ska jag köpa nya skor för jag kan ju inte gå med vinterskor hela tiden, haaha xd men hann inte rida idag eftersom att vi kom hem typ vid halv 6 xp men imorgon ska jag nog rida innan vi åker till farmor och farfar :D Men har inget att skriva nu! Hejdå, bloggar mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0