Mynta och Abby (L)

Hejhej!:)
Hann inte blogga igår efter jag hade ridit!:/ Men gick bra igår när jag red !:D Red mest dressyr men jag hoppade ett litet kryss med henne!:D Det gick jättebra ssom sagt!:D men det var ganska ojämt i padocken då och lite vattenpölar och så! Men idag så tittade jag och mamma när Anne-Louise red Guapa!:) Då gjorde jag mamma och Moa iordning i padocken!:)) Där de var värst! Men idag red jag inte! tränade Abby och Mynta från marken!:) gick jättebra!:D tränade Mynta i rundkoralen(stav) och Abby i hagen:) de lyssnade jättebra!:D var helt enkelt hur duktiga som helst!:D Skriver lite vad jag kommer att göra i veckan !:D

Måndag:Rida i padocken vet inte om det blir hoppning elr dressyr!:)

Tisdag:Kanske vara med Disa och då ska vi kanske åka till stallet efter skolan och rida Abby fast vet inte vad vi rider!:)

Onsdag:Markarbete elr så rider jag barbacka !:)

Torsdag: ridlektion jag och Disa rider ju i samma ridgrupp!:D vet inte om det skulle vara hoppning elr Dressyr!:)

Fredag:vila!:D

Lördag:Rida ut!:)

Söndag:tror att jag kommer rida ut då också!:D


Kan bli lite ändringar ibland!:) Och nån dag så kanska jag tränar Mynta lite också fast inte rida ska bara träna henne från marken isåfall!:)


Laddar upp bilderna sen igår imorgon för datan är lite knäpp just nu hejdå!:D










Kommentarer
Postat av: Emelie<3

Låter härligt :D<33

2011-03-14 @ 17:15:00
Postat av: Sv:till Emelie<333

svar:Japp det var det verkligen!:D<3333

2011-03-14 @ 17:16:51
URL: http://ponnyfiaskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0