Red Empelempen idag också! ;)

Gick bra. Kunde tyvärr inte rida i ridhuset idag för det var massa dressyrlektioner, men ridhuset var iallafall bokat :'p

Men red ut i skogen :) det fanns faktiskt jättefina ridvägar där! Red en rättså lång skogstur och sen klättrade vi uppför och nerför en backe några gånger, efter det gick jag till en av sommarhagarna och skulle rida där men det var väldigt mycket is, fast vi kom över isen iallafall, men det var en rätt blöt mark så hon snubblade lite då och då för det var rätt ojämn också så bestämde att vi inte borde vara här mer, sen travade jag av henne på grusvägen hem :)
Men hon var snäll och gick med på allt knasigt jag skulle testa, och det var ju inga problem! :'D<3



Tänkte fota henne imorn i hagen och i boxen o så :)) sen imorn ska jag vara med sara, ska hoppa Empisen imorn också, får rida rätt sent för privatlektionerna slutar runt 4 tiden. Så ska rida efter där! ;)
Men det var de jag hade att säga denna gången. pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0